czwartek, 4 kwietnia 2013

WYNIKI KONKURSU..!!!!!!!!


 Kochani .!

 Jak wiecie , zorganizowałyśmy nasz pierwszy mini konkurs . Polegał on na napisaniu imagina o One Direction . Dostałyśmy wiele prac , ale niestety mogłyśmy wybrać tylko 2 najlepsze imaginy . Obiecaną nagrodą było wstawienie prac naszych zwycięzców na naszego bloga oraz wystąpienie zwycięzców w jednym rozdziale naszego opowiadania . :)
 Oto imaginy , które zasługiwały według nas dwa pierwsze miejsca :

Miejsce pierwsze .
Autor : Klaudia xoxo
Tytuł : Zapomniana Przeszłość
Muzyka : Ed Sheeran - Give Me Love - http://www.youtube.com/watch?v=FOjdXSrtUxA (Jak się skończy to włączcie jeszcze raz) 

~~*~~


Siedziałaś w swoim pokoju słuchając piosenki Little Mix - Turn Your Face z

radia.Uwielbiałaś jego piosenki tak samo jak jego postać.Nuciłaś sobie
od czasu do czasu.Gdy piosenka się skończyła nadeszła czas na piosenka
którą w ogóle nie znasz.Słuchałaś ją z zaciekawieniem.Nagle
usłyszałaś głos swojej matki.
-Wychodzę do klubu nie czekaj na mnie.-Oczywiście!
Zawsze tak jest.Idzie do klubu,wyrywa jakiegoś faceta,przychodzi z nim do
domu i później się z nim bzyka.Jesteś ciekawa co się stało z Twoim
ojcem?Ojciec siedzi w więzieniu za gwałcenie niepełnoletnich.Tak,byłaś
gwałcona,ale teraz jest jeszcze gorzej.Matka wychodzi na noc do
klubów,wraca o 3:00 w nocy,z jakimś kolesiem i ...Ugh.Nie chce Ci się o
tym nawet myśleć.Często Ci grozi śmiercią i jeśli to komuś wygadasz
to będzie po Tobie.

*Dwa tygodnie później*

-Jestem w ciąży.-To zdanie utkwiło Ci na całe życie.Dziecko?Do
czego?!Do bicia?!!!
Bez zastanowienia poszłaś do przedpokoju założyłaś swoje trampki i
skórzaną kurtkę,rzuciłaś tylko ,,Nie szukaj mnie.'' i
wybiegłaś zapłakana z domu.Na dworze padał deszcz,było ciemno a
latarnie w ogóle nie oświetlały drogi.Najgorsze było to że twój dom
był w zasadzie ... na pustkowiu.Drogę oświetlał jedynie twój telefon.
Zauważyłaś dwa światła więc zeszłaś na bok żeby samochód
przejechał.Ale tak nie zrobił.Zatrzymał się.Szyba się zsunęła i
zobaczyłaś blondyna o niebieskich oczach.
-Co taka istotka jak ty włóczy się po pustkowiu na dodatek w nocy i w
deszcz?-spytał
-Po pierwsze:A ty?Po drugie:Uciekłam z domu ,a po trzecie:Po co się
zatrzymałeś?Przecież mogłeś przejechać dalej jak wszyscy.
-Po pierwsze:Wracam z miasta.Po drugie:Mogę Cię odwieźć,jeżeli chcesz
, a po trzecie nie jestem jak inny.Jestem Niall,wsiadaj.
-Jestem [T.I].Nie chcę.Nie chcę wrócić do domu.A zwłaszcza do matki.
-A ojciec?
-Ojciec jest w więzieniu.
-...Wsiadaj,dzisiaj będziesz spać u mnie.-rzekł otwierając mi drzwi.
-Nie wiem czy mogę Ci ufać.-obawiałaś się 
-Uwierz,możesz.Wsiadaj.-tak jak powiedział,zrobiłaś.
-Jestem cała mokra.
-U mnie się wysuszysz.-ruszyliśmy.
Po paru nastu minutach wyszliście z samochodu.Złapał Cię za rękę i
poszliście do jego domu.
Gdy otworzył Ci drzwi od razu zdjęłaś przemoczone buty i
kurtkę.Weszłaś z nim do salonu i zauważyłaś 4 chłopców.Oglądali
Paranormal Activity 4.Nie zauważyli was ale gdy była straszna scenka ty
pisnęłaś a oni się odwrócili w waszą stronę.
-Sorry,nie chciałam przeszkodzić.-powiedziałaś zakłopotana
-My się chyba nie znamy.Jestem Harry.-rzekł chłopak w kręconych
włosach podchodząc do Ciebie i całując Twoją dłoń.Zarumieniłaś
się.
-Ja jestem [T.I].
-Ja jestem Liam,to Zayn a to Louis.
-Chodź [T.I.].Muszę dać Ci jakieś ubrania bo nie będziesz w tych
spała.-Pociągnął Cię na górę.
Weszliście do jego pokoju i od razu dał Ci ubrania.
-Gdzie łazienka?-spytałaś
-Tutaj te drzwi.-powiedział pokazując na drzwi i weszłaś się
przebrać.Mokre rzeczy powiesiłaś na kaloryferze a sama założyłaś
ubrania Niall'a.Wychodząc z łazienki zobaczyłaś Niall'a bez
koszulki.Zagryzłaś dolną wargę.Odwrócił się a ja się otrząsnęłam
i spaliłam rumieńca.
-Sorry...Gdzie mam spać?
-Gościnny jest w remoncie ,więc został tylko mój pokój i tych 4
debili.
-Aha,no to będę spać u ciebie.Jeżeli nie masz nic przeciwko.
-Nie,nie spoko.
Podeszłaś do łóżka i uwaliłaś się na nim.Usłyszałaś śmiech
chłopaka.Przykryłaś się kocem i przytuliłaś się do ramienia
'który przed chwilą się położył koło ciebie.Pocałował cię w
czoło i powiedział na koniec.
-Dobranoc
-Dobranoc.-wtuliłaś się w go bardziej i odpłynęłaś do krainy
Morfeusza.

*Parę tygodni później*

Oficjalnie zostałaś dziewczyną Niall'a Horana.Chłopcy się z tobą
zaprzyjaźnili a ty jesteś szczęśliwa.Z matką w ogóle się nie
kontaktujesz.Olewasz ją.Dowiedziałaś się dużo o Niall'u,np.Że
jest w zespole z Harry'm,Louis'em,Zayn'em i Liam'em.Ich
zespół nazywa się One Direction.Że co chwila jest głodny,jego śmiech
jest zaraźliwy i że uwielbia chodzić do Nandos.Sama lubisz tam od czasu
do czasu chodzić.Fanki Niall'a nie akceptują tego związku ale wy
dajecie radę i i tak jesteście szczęśliwi.Poznałaś dziewczynę
Zayna-Perrie i Louisa-Eleanor.Są to twoje najlepsze
przyjaciółki.Chodzicie razem na zakupy,do kina,na lodowisko..ogólnie,to
wszędzie masz je przy sobie.

*Dwa lata później*

Jesteś w 4 miesiącu ciąży ze swoim mężem Niallem.Tak,Niall stał się
twoim mężem a ty jesteś w ciąży.Mieszkacie sami w swojej willi w
centrum Londynu.Twoja matka zmarła parę dni temu a twój  nowy brat
zamieszkał u ciebie i z Niallem.Pokochałaś go.Jest podobny do ciebie i
ma teraz już prawie dwa latka.Najbardziej kocha swoich wujków
Louis'a,Harry'ego,Liam'a,Zayn'a i swoje ciocię
Perrie,Eleanor,Avalon-narzeczoną Harry'ego,oraz ciocię
Danielle-żonę Liam'a.Odwiedzacie się razem wszyscy w domu
Harry'ego.Jesteś szczęśliwa tak samo jak Niall,twój brat i twoje
małe dzieciątko. 

~~*~~



Miejsce drugie .
Autor : Ania
Tytuł : Naiwne Nadzieje
Muzyka : Elliott Yamin – Wait For You - http://www.youtube.com/watch?v=m7tUS33rNWY  ( słuchać aż się imagin nie skończy xD )

~~*~~

Ty i Louis poznaliście się na pewnej imprezie. Jego zdaniem to była miłość od pierwszego wejrzenia. Był dokładnie taki sam jak myślałaś. Zaczęliście się spotykać i miesiąc po poznaniu zostaliście oficjalnie parą. Jakiś czas później stałaś się ciągłym obiektem drwin. Nie znałaś powodów.


To była chyba sobota. Siedziałaś właśnie na facebooku, kiedy napisała do ciebie pewna dziewczyna. Nie znałaś jej, ani ona ciebie.

ONA: wiesz, że mamy dowód na to, że Louis cię zdradza?
TY: daj sobie spokój. Niby jakie?
ONA : ta strona wszystko ci wytłumaczy.

Nieznajoma podała ci linka. Weszłaś stronę z nadzieją na to, że znajdziesz tam jakieś oszustwa albo chłopaka, który przypominał twojego ukochanego. Jednak kiedy ujrzałaś zdjęcie Louisa siedzącego z Eleanor Calder w restauracji serce zaczęło ci bić mocniej.

TY: mój chłopak mnie zdradza?
Płakałaś. Przewijałaś zdjęcia dalej i na każdym z nich widziałaś Elkę. Bez wahania wyłączyłaś laptopa i spakowałaś rzeczy Tomlinsona, które zostawił u ciebie kiedy spał. Zbiegłaś na dół i czekałaś na swojego chłopaka.

Po 15 minutach chłopak wrócił do domu. Podszedł do ciebie i chciał cię przytulić, ale odepchnęłaś go.

Louis: co się dzieje?
Ty: byłeś z Eleanor?
Louis: ale..
Ty: ODPOWIADAJ! <płacz>
Tomlinson wziął głęboki oddech i usiadł na fotelu.
Louis: skąd o niej wiesz?
Ty: a to jest chyba nie ważne.
Louis: Directionerki?
Ty: nie.
Louis: Eleanor?
Ty: kurwa nie dopytuj mnie o takie szczegóły... zdradzasz mnie. Zaczekaj sprostuję: zdradzałeś!
Louis: przepraszam.
Ty: dlaczego to zrobiłeś...
Louis: nie wiem . [T.I] wybacz mi, serio nie chciałem.
Ty: wyjdź. Chcę być teraz sama.
Tomlinson wyszedł.

Minął tydzień. Spotkałaś się z Louisem w tym samym miejscu, gdzie poprosił cię o chodzenie. Zrobił to w kawiarni..



Usiadłaś naprzeciwko niego. Po jego minie widać było, że żałuje tego co się stało.
Louis: i co?
Ty: zdecydowałam
Louis: …
Ty: zdecydowałam, że nie chcę dłużej z tobą być.
Louis: wiedziałem .. <szloch>
Ty: przykro mi, ale nie mogę być z kimś kto mnie zdradza i oszukuje.
Louis: ale moje życie nie ma sensu bez ciebie .
Tomlinson zdawał się płakać.
Ty: teraz o tym myślisz? Trzeba było myśleć wtedy, kiedy zdradzałeś mnie z Eleanor. Widocznie na myślenie też nie starczyło ci czasu. A teraz zamknij oczy i zapomnij o tym co widziałeś, słyszałeś i czułeś. Wybacz mi..
Wyszłaś z kawiarni z lekkim uśmiechem, ale w twoich oczach były łzy. Zdawałaś sobie sprawę z tego, że Louis będzie już zawsze w twoim sercu. Byłaś naiwna i twoje nadzieje były również naiwne..

~~*~~


Klaudia i Ania zajęły dwa pierwsze miejsca . Nie potrafiłyśmy jednak wybrać ostatniego miejsca , dlatego stwierdziłyśmy , że pozostałe imaginy znajdą się właśnie na trzecim miejscu : ) .
Dziękujemy wszystkim osobom , które wzięły udział w konkursie . Jest nam niezmiernie miło.
Klaudia i Ania wystąpią w jednym rozdziale naszego opowiadania . : )

Jeszcze raz bardzo dziękujemy i mamy nadzieję , że w następnych konkursach ( o ile będą xD ) również weźmiecie udział .! :)



Pozdrawiamy , Zuza i Ada ; **

------------------------------------------------------------------------------------

Ok. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o naszych bohaterkach np. co lubią jeść , ich ulubiony kolor . Po prostu zapytajcie ich na ask.fm




2 komentarze:

  1. O Boże Boże Boże Bożenko!!!Dziękuję Wam z pierwsze miejsce!!!Bardzo,bardzo,bardzo wam dziękuję!!!Łooo Jezu!!!Nie spodziewałam się!Czekam na następny rozdział :D Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKUJĘ i do następnego rozdziału :3
    Klaudia xoxo.

    OdpowiedzUsuń