niedziela, 12 sierpnia 2012

Imaginy O One Direction cz 3

12# Jesteś z Louis'em na plaży. Gdy przechodzą obok was jacyś chłopcy , Louis powtarza z uśmiechem "She's mine". Zdziwiona patrzysz na niego. 
Ty : Louis , po co to robisz ? 
Louis : Ale co? Aaa , piję po to , żeby nie być spragnionym. 
 Ty : Nie to ! Po co powtarzasz "She's mine" ? 
Louis : Bo chcę , żeby chłopcy wiedzieli , że jesteś tylko moja. - mówiąc to Louis zaczyna Cię całować .

13# Siedzisz na kanapie z Louis'em i oglądasz swój ulubiony serial. Louis je marchewki.
Louis: Może chcesz marchewki?
Ty: Nie dziękuje ale ty jedz . Chłopak pyta cię co minutę czy nie chcesz marchewki zaczyna cię to wkurzać i krzyczysz.
Ty: Nie chce tych głupich marchewek chcę w spokoju obejrzeć mój serial. Louis smutną miną popatrzał się i nie odzywał się do ciebie. Spojrzałaś na Louis'a i było ci przykro że na niego nakrzyczałaś. 
Ty: Louis przepraszam cię nie chciałam tego powiedzieć no daj już tą marchewkę. Chłopak uśmiechnięty podał ci marchewkę i namiętnie cię pocałował.

14# Gdy byłaś z Niall'em na imprezie powiedział Ci kilka przykrych słów. Rozpłakana wybiegłaś z klubu i pojechałaś do swojego domu. Następnego dnia budzi Cię pukanie w szybę. Odsłaniasz roletę i widzisz Niall'a. Otwierasz mu drzwi.
 Niall : Kotku przepraszam ! Byłem pijany i nie wiedziałem co robię. To nie miało tak być ! Wybacz mi ! Jeśli tego nie zrobisz to totalnie się załamię . 
Ty : Dobrze , ale zrób coś dla mnie. 
Niall : Co tylko zechcesz. 
Ty : Zostań tu ! 
Niall : Skoro nalegasz. - mówi i zaczynacie się całować

15#Jesteś z Niall'em od 2 lat i jesteście zaręczeni. Idziesz do niego bo zapomniałaś zabrać swojego
lakieru do włosów. Gdy wchodzisz do domu widzisz damskie buty. Dziwi cie to , dlatego idziesz 
zobaczyć co robi Niall. Otwierasz drzwi i widzisz swoją przyjaciółke w łóżku Niall'a. W oczach 
zbierają ci się łzy.  
Ty: Hej jak wam mija dzionek?
Niall: Hej a co ty tu robisz?!
Ty: Tak się składa , że zapomniałam lakieru do włosów. Możesz mi wytłumaczyć co tu się dzieje?!
Przyjaciółka: To może ja już pójde.
Ty: Nie,nie moja droga! Ciebie też to dotyczy.
Niall: To nie tak jak myślisz kotku! To nie jej wina tylko moja.
Ty: Nie broń jej! - Krzyczysz płacząc. Niall wstaje i próbuje Cię przytulić ale ty odpychasz go
z pogardą. 
Przyjaciółka: Nie chcę się wtrącać , a co z waszymi zaręczynami?
Ty: Zaręczyny zerwane! Nie chce być z kimś kto zdradza mnie z moją przyjaciółka!
Niall: Zaraz Ci to wszystko wytłumaczę!
Ty: Nie chce twoich wytłumaczeń! A pierścionek możesz sobie wziąć! - Mówiąc to zdejmujesz pierscionek
i rzucasz w Niall'a. Po chwili wybiegasz zapłakana z domu.



1 komentarz:

  1. http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/ Zapraszam. Ciekawe imagny. Liczę na wasze komentarze.

    OdpowiedzUsuń