piątek, 8 lutego 2013

KONKURS.!

Hej. Od dłuższego czasu planujemy zrobić nasz pierwszy mini konkurs. Pod spodem znajdziecie regulamin konkursu i informacje o nim.

Na czym polega :

1. Waszym zadaniem jest napisanie imaginu o 1D.

2.  Podpiszcie się 

3.Po napisaniu imaginu wyślecie nam go na maila , którego znajdziecie w regulaminie .

Regulamin :

1. Nie używaj wulgaryzmów.
2. Możesz dodać muzykę , ciuchy itp.
3. W imaginie może występować więcej niż dwie osoby.
4. Imaginy wysyłajcie na adres ZuzaAndAda@spoko.pl
5. Nie zapomnijcie o tytule.
6. W temacie maila wpiszcie Konkurs.

Informacje :

1. Wybierzemy trzy najlepsze imaginy.
2. Zwycięzców poinformujemy meilem .
3. Wyniki zostaną ogłoszone na naszym blogu .
4. Nagrodą jest wstawienie imaginów wygranych i pojawienie się ich w jednym z rozdziałów naszego opowiadania .


Przepraszamy za taką nagrodę , ale zrozumcie , że to jest nasz pierwszy MINI konkurs i nic nie umiałyśmy lepszego wymyślić . ; * .

Macie czas do końca marca....



2 komentarze:

  1. Chętnie wezmę udział :D
    Hej! :3 Chciałam poinformować, że nominowałam Cię do Liebester Awards ^^
    Mój blog to: http://najlatwiej-jest-nienawidzic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wzięłam udział... wysłałam 2 razy bo zapomniałam sie podpisać ale email mam taki sam... czyli ada10193@....

    OdpowiedzUsuń